Jak odzież reklamowa pomaga firmie?

Reklama dźwignią handlu - znane i trafne od lat zdanie. Specjaliści od marketingu i PR doskonale wiedzą, że zaistnienie w świadomości odbiorców powoduje prognozowaną sprzedaż bardziej realną. To w jaki sposób firma komunikuje się na zewnątrz wpływa na jej zaufanie oraz zyski finansowe. Za pomocą budowania wizerunku marki realizujemy jeden z głównych celów firmy jakim jest zwiększenie grona potencjalnych klientów zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Planowanie całego procesu utożsamiania marki na rynku jest czasochłonnym procesem wymagającym dużej kreatywności. Często do tych zadań są zatrudniani specjaliści lub są wynajmowane firmy zewnętrzne.

Czapka z logo

Głównym środkiem do komunikacji wizualnej firmy jest nazwa oraz logotyp. Logotyp pojawia się w wielu miejscach. W dobie natłoku informacji zewnętrznych, gdzie każdy ceni czas- bardzo trafnym środkiem komunikacji stała się infografika. To właśnie symbol firmy, z którym odbiorcy firmy spotykają się na stronie internetowej,na banerach, wizytówkach i również odzieży reklamowej, wpływają na to jak firma jest odbierana. Nie od dziś wiadomo, że firma , która nie potrafi zadbać o własny wizerunek, tym bardziej wzbudza wątpliwości czy zadba o nasze interesy kiedy zlecimy jej zamówienie. 

Odzież z indywidualnym nadrukiem jest prosta w odbiorze i przede wszystkim – odróżnia firmę na tle konkurencji. Budzi również lepszy odbiór naszego produktu lub usługi dla klientów, ale i dla kontrahentów - co jest szczególnie ważne kiedy pośredniczymy w transakcjach dla klienta końcowego. Odzież z indywidualnym nadrukiem wpływa również na lepsze postrzeganie naszej usługi/produktu w oczach klientów. Dzięki stosunkowo niskim kosztom dla tego rodzaju reklamy, jest to skuteczny sposób na rozpoznawalność firmy, na którą może sobie pozwolić większość przedsiębiorców. Jest to niedrogi i skuteczny sposób, aby wypromować markę i zwiększyć jej rozpoznawalność.

Odzież z logo

Na co zwrócić uwagę wybierając odzież reklamową firmy?

Na szczęście kreatywność daje nam tu wybór różnych możliwości. Stworzenie indywidualnego projektu pozwala się wyróżnić, dlatego warto go dobrze przeanalizować. Ważne, aby dobrać kolor odzieży, jeżeli w ogóle jest dostępny wybór kolorów, dopasowany do naszej obecnej identyfikacji wizualnej. Na odzieży powinien znaleźć się przede wszystkim logotyp. Pozostałe informacje, takie jak nazwa firmy, hasła reklamowe, które będziemy chcieli umieścić na odzieży są sprawą indywidualną, zależną również od metody znakowania, rodzaju materiałów i własnych preferencji. Wśród odzieży reklamowej najchętniej wybieranymi są koszulki polo z uwag na swój elegancki fason z kołnierzykiem, bluzy oraz polary. W przypadku haftu komputerowego, w którym się specjalizujemy i posiadamy wieloletnie doświadczenie zdobyte na setkach zleceń, jakość będzie zdecydowanie jedną z najwyższych spośród oferowanych na rynku form znakowania. Haft komputerowy swoją trwałość i jakość zawdzięcza metodzie nitkowania przez co grafika się nie spierze, a nicie wysokiej jakości zachowują swoją formę i kolor nawet podczas dużej eksploatacji i prania w wysokiej temperaturze. 

Komentarze (1)

    • Marta
    • 2020-09-23 10:45:49
    Kupiłam polówki z haftem loga firmy do konkursów. Okazały się fajną nagrodą, praktyczną i tanią. Kilku wygranych stało się naszymi klientami.